torsdag 21 januari 2010

Tävlingar

Efter några månader med tystnad försöker jag återkomma till min blogg med en mjuk start. Inga snabba ryck här och fina foton på alster. Jag har stickat några stycken för min familj, men de fortfarande inte fastnat på bilden. Husflytt och fix kan vara en av orsakerna varför jag är så slö med kameran. Så alsterna kommer i nästa inlägg.

Gina firar 10 000 besökare med en utlottning. Åhhh, jag kan inte låta bli :-)

Om ni har sett Soljäders garn, så skulle ni hålla med att det är omöjligt att inte delta i den tävlingen också. Vem skulle kunna att avstå från sådant. :-)))

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Skoj och se dej här igen
=)
Eva.

Nata sa...

Tack!
Det är verkligen mycket på gång. Ska ha tillökning i familjen om några månader. Så bloggskrivandet hamnat på efterkälken, hann bara läsa :-)